*
*
*
*
*
*
*

............AsSaLaMmUaLaiKuM............

Sunday, July 15, 2007

...12 Julai 2007 besday aku...

hehe.... lupa lak aku nak citer pasal besday aku. 8)
epy! kenangan terindah~ :-)
aku dapat 2 bijik kek, bunga ros putih feberet aku (tau2 jer), tudung n paling istimewa tut... n tut.. lagi. :D
sebijik tu dari housemate aku. :-)

kenangan yang takkan pernah aku lupa. jugak pengorbanan yang tak ternilai.
siang tu aku sedih giler sebenarnya. sangat2 sedih. sempat la berlinang airmata aku ngenangkan kesedihan tu. uhuk! :p
tut2 malam tu aku epy sangat. senyum je dari saat tu, sampai la nak tido sampai la bangun tido. Time taip ni pun aku senyum gak. :p epy~ suka~ :D
kenangan yang buat aku betul2 tertekan. tapi tertekan tu la rupanya suprise untuk aku. tak sangka sangat. suprise yang aku langsung tak jangka.
pengorbanan yang aku takkan pernah lupa~
ehee.... tabley cerita sume.
~SeCReT~ :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home