*
*
*
*
*
*
*

............AsSaLaMmUaLaiKuM............

Friday, July 20, 2007

...cuti 2 hari...

dah dua hari aku cuti.ari ni aku masuk keje balik. cuti sebab mak masuk hospital. tetiba je petang selasa ari tu masa aku kat shah alam atas urusan kerja, kakak kol suruh balik coz mak demam. tak lama tu aku kol balik, abg aku cakap mak masuk hospital. tak senang duduk betul aku petang tu.tambah tak senang bila abang aku cakap mak ok je, "cepat balik". Dulu abang aku cakap camtu gak. tut..tut.. bila aku sampai hospital rupanya mak aku dalam icu. abang aku nangis, aku sendiri nak terjatuh pengsan dah time tu tgk keadaaan mak yang tak sedar.tapi alhamdulillah aku balik kali ni mak ok je. kena tahan kat cicu sebab tekanan darah terlalu rendah. takut effect pada jantung. 2 malam aku tido kat hospital. tapi bukan sebelah mak. kat kerusi menunggu kat luar coz wad cicu memang tak di benarkan waris untuk teman. tido je la kat luar...janji dekat dengan mak aku. pape mak perlukan anak aku dah stanby kat luar. malam ke 3 abang aku lak ganti coz aku nak keje besoknya.trasa betapa besarnya pengorbanan mak selama ni. mak la sahabat sejati aku selamanya... :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home